با حضور ۲۱ شرکت کننده برگزار شد 

کلاس داوری درجه سه فوتبال در بندرعباس 



کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان بندرعباس برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: کلاس داوری درجه سه فوتبال با حضور ۲۱  آقا به مدت چهار روز در محل سالن اجتماعات اسکه شهید حقانی برگزار شد.
محمود رئیسی اظهار داشت: این کلاس داوری که زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار شد تدریس آن را عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون برعهده داشت و علیرضا صفا به عنوان مدرس آمادگی جسمانی این کلاس بود و سرپرستی کلاس هم بر عهده عباس صادقی رئیس کمیته داوران شهرستان بندرعباس بود. 
رئیس کمیته داوران هرمزگان گفت: داشتن مدرس داوری و مدرس آمادگی جسمانی برای هر استانی در بحث آموزش بسیار ضروری است و از زمانی که این اتفاق برای هرمزگان افتاده است با همکاری کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کلاس های مختلفی با تدریس مدرسان  بومی استان درجایجایی هرمزگان برگزار شده است.
محمود رئیسی گفت: تا پایان سال یک کلاس داوری درجه سه در شهرستان حاجی آباد برگزار خواهیم کرد و اگر این اتفاق بیفتد در سال ۱۴۰۰ با وجود بحث بیماری کرونا سه کلاس درجه سه و یک کلاس ارتقا سه به دو ، یک کلاس ارتقا دو به یک و یک کلاس ارتقا یک به ملی و چندین کلاس دانش افزایی هم به صورت حضوری و هم به صورت وبینار در استان برگزار کرده ایم. رئیس کمیته داوران استان هرمزگان یک کلایه هم از سایر شهرستان ها داشت که باید حداقل سال یک کلاس در شهر خود برگزار کنند که این کار را انجام ندادند. مسوول کمیته داوران استان هرمزگان بیان داشت : شهرستان های رودان،  میناب و قشم نیاز به برگزاری کلاس درجه سه دارند که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد. محمود رئیسی در پایان از محمد احمدی زاده رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به خاطر برگزاری این کلاس تشکر کرد.
مراسم اختتامیه این کلاس با حضور محمود رئیسی، رئیس کمیته داوران استان،  اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال و مدرس دوره ، علیرضا صفا مدرس آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال،  محمد نظری مسوول امور اداری هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  عباس صادقی رئیس کمیته داوران شهرستان بندرعباس و مهدی جلوداری از پیشکسوتان داوری استان برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کلاس اهدا شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها